.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله احمدی‌نژاد به طرح کروبی

اگر پس از طرح شعار معروف 50 هزارتومانی توسط مهدی کروبی، 4 سال وقت لازم بود تا محمود احمدی‌نژاد در آستانه انتخابات به صراحت از تقسیم 70 هزارتومان پول میان مردم صحبت کند، (رقمی که صحت آن بلافاصله زیر سوال رفت و مورد تردید قرار گرفت)، اینک اما کمتر از دو هفته طول نکشید تا به دنبال ارایه طرح انتشار سهام نفت و توزیع سود آن توسط مهدی کروبی و اقتصاددانان لیبرال حامی وی، محمود احمدی‌نژاد در جمع مدیران نفتی حاضر شود و اعلام کند که اوراق مشارکتی منتشر خواهد کرد که بر اساس آن سود نفت میان ملت توزیع شود.

به گزارش شمال نیوز از خبرگزاری‌ها، رئيس‌جمهور امروز پس از حضور در همايش مديران ارشد صنعت نفت، در جمع خبرنگاران از طرح ويژه دولت براي انتشار اوراق مشاركت و توزيع سود صنعت نفت ميان همه ايرانيان خبر داد و گفت: تمام ايراني‌ها مي‌توانند اين اوراق مشاركت را خريداري كرده و در سود آن شريك شوند.

رئيس جمهور در حالی که طرح مذکور را "جدید"‌ و راهی "براي رساندن سود صنعت نفت به تمام اقشار ملت" می‌دانست، اظهارداشت: در اين طرح اوراق مشاركتي منتشر خواهد شد و سود صنعت نفت در اختيار تمام مردم و ايراني ها در سراسر دنيا قرار خواهد گرفت.

احمدي نژاد در نهایت وعده داد که: تمام ايراني ها مي توانند اين اوراق مشاركت را خريداري كرده و در سود آن شريك شوند.

وي البته افزود که اين طرح وابستگي ما را به ديگران براي تأمين منابع مالي مورد نياز صنعت نفت كاهش مي دهد و سود صنعت نفت را به طور كامل در اختيار مردم قرار مي دهد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد انتخابات آینده نبرد وعده‌های پوپولیستی خواهد بود و از آنجاییکه رای‌ها به سمت کسی خواهد رفت که برد کلامش بیشتر باشد، از همینک می‌توان حدس زد که اولین ضربه سخت به برنامه پوپولیستی کروبی را محمود احمدی‌نژاد وارد کرده باشد؛ ضربه‌ای که شاید نفس تیم تبلیغاتی کروبی را تا روز انتخابات بگیرد و حتی ‌بیداری‌ شب انتخابات نیز افاقه نکند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 ارديبهشت 1388
بهمين خيال باش چون كروبي زيرك تر از اين حرفهاست و برنامه اصلي را موقع تبليغات رو ميكند ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.